Re: Monitor Highscreen 17"

Autor: Pawel' Mal'achowski (pawmal_at_unia.3lo.lublin.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 16:05:37 MET DST

On Tue, 28 Sep 1999, AMADEO wrote:
> Ludzie pomozcie
> Kupilem monitor Highscreen- a 17" (oznaczen teraz nie pamietam) w
> Vobisie i wszystko byloby dobrze gdyby nie fakt ze on przy zminanie
> rozdzielczosci ekranu (np. przy restarcie) niepokojaco STRZELA (nie
> nabojami na szczescie) zweza ekran i ponownie dopasowuje do max.
> wielkosci .

 Nie wiem czy to akurat typowe dla Highscreenow (wlasciwie Highscreen to
 tylko firmuje, a przynajmniej kineskopy robi kto inny), ale wiele
 monitorow ze sterowaniem cyfrowym lubi sobie "strzelac". Mam do czynienia
 np. z Panasonic Pro/P50 15" i objawy sa identyczne - strzela, trzaska,
 obraz zweza przy zmianach (i to roznie - czasem w poziomie, czasem w
 pionie, czasem tylko rogi mocno zagina), ale po 2-3 sekundach obraz
 sie "dopasowuje" i potem jest stabilny. W sklepie i na newsach
 stwierdzili, ze "Panasoniki tak maja" wiec moze i ten Highscreen robi
 podobnie? ;)

> Czy ktos ma jakies spostrzezenia - a jeszcze dodam ze na poprzednim CTX
> 15" wszystko bylo OK

 ten mial pewnie Hitachi, ew. Trinitrona jesli to byl Futura.
 A Highscreen to pewnie jakis chlam.

> Pozdrowienia Wojtas

PM