Savage 3D i FSB=83 MHz !

Autor: Kipers (kipers1_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 12:37:16 MET DST

Czesc !

Mam problem, ktory spedza mi sen z powiek, wiec moze ktos ....
Mianowicie: karta graficzna jak w topicu (Savage 3d ColorMax) nie chce
wyswietlac w OpenGl albo Metal jezeli procesor pracuje na FSB=83 MHz ( w

moim przypadku: Celek 333 na 416). Procesor jest jak najbardziej
stabilny, gierce na Direct3D chodza bez problemu, ale proba przerzucenia

sie na OpenGl lub Metal (np. Unreal) konczy sie "wiocha" karty. Podobny
problem wystepuje z karta Atrend (tez Savage 3D). Dodam, ze nie mam na
plycie mozliwosci przestawienia stosunku FSB/AGP na 2/3 (dopiero
automatycznie z FSB 100 MHz, ale wtedy pada celek....). Plyta glowna:
Atrend ATC 6230. Slyszalem, ze sa programiki, za pomoca ktorych mozna to

ustawic, wiec gdyby ktos mogl... Za jakokolwiek rade (na temat!) bede
wdzieczny :). Dzieki i pozdrawiam.

                    Kipers

PS: Sorki za chaosik....