Re: Savage4 i D3D

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 12:18:23 MET DST

In pl.comp.pecet Piotr Harasimiuk <p_haras_at_priv6.onet.pl> napisał:
> Jest to program do konfiguracji i podkręcania karty graf.
> Zamiast grzebać samemu w rejestrach można sprawę załatwić tym sprytnym
> programikiem.

Ale grzebiąc w rejestrze można zmieniać znacznie większą liczbę
parametrów odpowiadających za szybkość i jakość obrazu.
Gdzieś znalazłem spis wpisów w rejestrze kart Savage 3D i Savage 4.
Wyniki "ręcznych" eksperymentów są więcej niż zachęcające.
S3Tweak nie ma nawet 10% wszystkich możliwych do ustawienia
parametrów.

Pozdrawiam

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk