Problem z SBlasterPCI 128

Autor: Tomasz Fedorowicz (fedorowiczt_at_prokom.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 11:44:55 MET DST


Mam problem dotyczacy karty muzycznej Sound Blaster AudioPCI 128, ktora niedawno
nabylem.
Pod winda dziala ona bez wiekszych problemow, czego nie mozna powiedziec o
trybie DOS-u (obsludze gier Dosowych).
W celu umozliwienia emulacji ISA (pod DOS) zastosowano urzadzenie Sound Blaster
AudioPCI 128 Legacy Device
dzialajace (u mnie) na 5 przerwaniu, 1 DMA, Port 220.

Aby zadzialalo ono pod DOS-em musza istniec odpowiednie wpisy w autoexecu (SET
BLASTER=A220 I5 D1 H7 P330 T6),
oraz zaladowany powinien zostac driver sbinit.com. Po jego zaladowaniu pod
Dos-em wyswietla sie u mnie komunikat:
' SB PCI @ Port e800, IRQ 10
Output Mode is Analog
Initialization Complete ',
czyli teoretycznie wszystko jest OK.

Uruchomienie programu sbtest.exe powoduje wypisanie:
' error: cannot get SB DSP revision '
a programu sblegacy.exe:
' I/O test legacy-in: passed
I/O test legacy-out: error
0 timeouts
32 latency failures; max latency count was 0x0001.
I/O test system-in: passed
I/O test system-out: error
0 timeouts
32 latency failures; max latency count was 0x0001.
test failed '

Programy ustawiajace drivery do gier (typu setsound.exe) nie wykrywaja
automatycznie karty,
reczne wpisanie ustawien nie daje rowniez zadnego rezultatu :(((
Czy ktos z Was rozpracowal to swinstwo, lub ma pomysl jak to ugryzc ?
Jesli tak bede wdzieczny za kazda informacje czy sugestie.

Pozdrawiam,
Tomek



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:03:36 MET DST