Re: Direct CD i płytka 700MB?

Autor: Krzysztof (kris_at_oke.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 10:17:54 MET DST

Mysle, ze mozna. Mi sie udalo na nagrywarce HP 7570i. Po prostu wrzucilem
plyte do napedu. DirectCD cos tam zglosil (sorry, ale nie pamietam co) i z
poziomu exploratora windows skopiowalem plik o wielkosci 660MB na plyte
700MB. DirectCD rozpoczal kopiowanie i na koniec zapytal sie czy chce plyt
zamknac i to bylo wszystko.

Pozdrawiam
    Krzysiek