Re: Glosna praca komputera

Autor: Zbigniew Wasiak (abc_zbywas_at_bigfoot.com)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 10:52:54 MET DST

Dnia Mon, 27 Sep 1999 11:49:18 +0100, Michal Sawicki wklepal(a) taki
text:

>Szum szumem, ale moj na procesorze wyje. Wchodzi w jakis
>rezonans. Przestaje, jak sie go lekko palcem przycisnie. Co z tym zrobic?

U mnie tez wyje. Oryginalny wiartak kupiony w komplecie z c366.
Oliwic ???. A ciekawe jak sie dostac do lozyska.
Wiatrak w zasilaczu wyciszylem wstawiajac do zasilacza czujnik
temperatury. Teraz smiglo kreci sie w miare potrzeby, raczej wolno i
cicho. Ale ten na procku wyje jak ch....
Ma ktos inne pomysly ?
Plyta AbitBH6 - ma do wiatraka niepodlaczony pin 'sense' - ktos wie do
czego on jest ? do pomiaru temperatury czy do liczenia obrotow
wiatraka ?.

--
pozdrawiam
-=ZbYszEK=-              ICQ # 38233060