Odp: Zwisy w trakcie nagrywania CD. Teac szwankuje ?

Autor: YagoDa (yagoda_at_spam_off_masta_killa.vc.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 09:31:52 MET DST

Użytkownik Mr. Free <mr_free_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:OQzuN6FWoO7rGVV=ykoBWTkd+gWb_at_4ax.com...

<ciach>

> Jutro bede przeinstalowywal Win'a. Czekam tez na odpowiedz od supportu
> Teac'a. Jaki masz firmware w nagrywarce ? Bo u mnie problemy pojawily
> sie dopiero po wczytaniu 1.0M. Na 1.0F, 1.0J i 1.0K nie mialem
> najmniejszych problemow.

moze i ja sobie win`a przeinstaluje? ja mam zainstalowany nero 4.0.5.6 i
cdrwin 3.7F i nic wiecej do nagrywania...ale watpie aby to cos mialo do
rzeczy. Mam firmware 1.0J wczesniej 1.0F ale to bez znaczenia bo prawie
przez caly czas byl 1.0J i dopiero od niedawna zaczalem tracic plyty. moze
byc jeszcze jedna sprawa...temperatura. sprawdz jaka ma temperature karta
graficzna, jesli jest goraca to zainstaluj wiatraczek...ja zainstalowalem i
u mnie jakos teraz chodzi (staram sie nagrywac zaraz po wlaczeniu 'zimnego'
komputera) i nie spalilem na razie zadnej plyty...moze to wlasnie to? a jak
nie to co? procesor/plyta/ram/zasilacz/kontroler/modem/dzwiek odpadaja co
zostaje? tuner TV? chyba nie...to zostala chyba tylko karta graficzna!

YagoDa
yagoda_at_vc.pl
www.gielda.basnet.pl
tel. 602-858220