Slimaczacy sie AVerMedia TV-Phone

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 19:56:49 MET DST

Cze,

Mialem ja sobie toonereq AVerMedia TV-Phone.

Mialem go i mialem w kompciu przez jakies pol roku.
Potem wyjalem go na miesiac i tak pracowalem.
Zadnej innej karty na jego miejsce nie dawalem, zadnych
zmian w konfiguracji nie robilem. Po prostu wyjalem 2nereq
na 1 miech z kompa. Ostatnio zapragnalem wsadzic go
z powrotem, wobec czego wsadzilem karte, zainstalowalem
najnowszy soft+driver AVerMedia (Soft v1.39, driver 12.01.99).
I tu ciekawostka - po wydaniu komendy odpalenia programu
obslugujacego 2ner (obojetnie czy z pilota czy tez przez ikone
w StartMenu) program uruchamia sie, ale dopiero po 30 sekundach,
a w tym czasie przy qrsorze mam ta malutka klepsyderke, co oznacza,
ze komp caly czas cos sobie robi. Przed wyjeciem 2nera kontroler
odpalal sie w 2 sekundy, teraz zajmuje mu to powyzej 30 sec.
Wychodzenie z programu jest bezproblemowe.

O co tu chodzi ??????
Niech ktos mnie oswieci bo mnie wnerwia czekanie i czekanie na to
az kontroler tunera sie LASKAWIE uruchomi (wczesniej, zaznaczam,
bylo OK, uruchamial sie blyskawicznie).

A teraz dla formalnosci CONFIG:
Asus P2B, rev1.04, BIOS 1010
P2 400_at_448MHz, 160MB 7ns SDRAM
Grafika Diamond Viper V550 Retail TV-Out U.S.
Jak jeszcze cos potrzeba to powiedzcie.

Z gory dzieki za jakiekolwiek sugestie.

--
Xylodius