Re: Odp: Voodoo 3 i NFS4

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 19:03:55 MET DST

"Mr.Jack" wrote:

> Ja mam chyba podobny problem z NFS3 i Voodoo3 2000. Obraz plynny, ale co
> jakis czas nastepuja nagle zwolnienia - na sekunde, dwie. Tych problemow nie
> mialem gdy uzywalem voodoo rusha :) Przypuszczam ze to vina voodoo 3

Nie. Ja mam v3 2000_at_3000 i zadnych tego typu problemow. A moze ustawiacie w
zakladce ustawien v3 video display na "high" ? Trzeba na "automatic" a alpha
blend na "sharper" , najlepsza jakosc obrazu przy swietnej wydajnosci. Zakladam
oczywiscie ze macie nowe stery do v3 , nie te z plytki dolaczonej do karty.

Jancio