Zeskanowane CDR (bylo: Co to za skaner?)

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 15:09:31 MET DST

Jakiś tydzień temu pytałem się czy ktoś wie co to może być za skaner
który kupiłem. Nikt nie wiedział;( Wiedziałem tylko że to primax i
widziałem jego zdjęcie.

W każdym bądź razie już wiem - jest to albo Primax Colorado Direct
9600 albo 19200. Chyba ten drugi bo 9600 inaczej wygląda. Sterowniki
ściągałem w ciemno, trafiłem za 3 razem ;)

Pobawiłem się nim trochę i poskanowałem trochę płytki CD od
wewnątrz;))) Jak ktoś chce zobaczyć jak różne płytki odbijają światło
to można to sobie obejrzeć pod adresem:
http://www.pentium.pertus.com.pl/cdr

Również możecie zobaczyć jak wyglądają płytki-DEMA od A3D oraz od
Intel'a.

Pozdrawiam i miłego oglądania;)
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |