Re: PTK i Internet !!!!

Autor: ALGI (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 11:47:26 MET DST

Dnia Mon, 27 Sep 1999 09:18:44 +0200, Tomasz Sopylo <airwolf_at_astercity.net>
napisał(a):

>Na wiosne był u mnie technik z PTK (w związku z odłączeniem mnie od
>kablówki - przepiąłem się do Astercity) - twierdził, powiem
>więcej - zapierał się, że od września zaczną instalacje,
>internetu via PTK u użytkowników... mamy wrzesień i nic...
>za to PTK dalej mam za darmo bo jeszcze nie odłączyli :)
>Za to rozdają teraz za darmo (AFAIK) dekodery HBO...

Hmmm :(

CO do HBO - będzie w dniach 1-10 września wielka promocja w sieci
AsterCity- wszystko odkodowane na te 10 dni aby ludzie poznali - jak sie
spodoba to dzwoni się na jakieś 0-800 i mówi że może się chce - i odwiedza
nas pan.. przedstawia co i jak .. przekonywuje... i jak chcemy to
podpisujemy umowę... nic nie płacimy panu tylko przyjdzie z następnym
rachunkiem abonamentowym (acha.. przyłączenie kosztuje 0zł :)

--
ALGI                                  GALERIA SAMOLOTÓW
planes_at_ulgo.koti.com.pl           http://planes.koti.com.pl