Płyta Clayton i bios - gdzie znaleźć bios?

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 08:18:28 MET DST

Cześć !
Mam problem - płyta główna Clayton ATX 440LX, i procek Celeron. Bios nie
rozpoznaje procka, płyta wisi. Kto jest producentem tych płyt, i gdzie można
znaleźć uaktualnienie BIOS-u? Szukałem infosekiem i altavistą, ale nic nie
znalazły. Clayton, to chyba nazwa tej płyty, ale nie wiem kto jest
producentem. Czy ktoś wie?
Kiedyś był taki adres w internecie, że na podstwie ciągu znaków
wyświetlających się podczas startu komputera (na dole ekranu) można było
zidentyfikować producenta, czy ktoś pamięta/wie jaki to adres?

Sprawa jest bardzo pilna, pioszcie na priv, w ostateczności na listę....
Pozdrawiam
mariusz_at_cz.onet.pl
ilubliniec_at_zus.czest.pl
tel.:0602764279
Zarejestrowany uzytkownik Linux-a :133474
Registered Linux User #133474