Re: Co się dzieje z formą NexCom z Warszawy?

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 08:47:18 MET DST

> Ołli szit, nie mogę znaleźć gwarancji!
> (a powninienem mieć conajmniej dwie!).
> Poszukam jeszcze.
> Ale mój kumpel wymieniał u nich 2x64 przed wakacjami - zadzwonię do
niego.

Będę Ci _bardzo_ wdzięczny, bo szlag by mnie trafił, gdyby mi gdzieś znikli
- mam zwaloną kość 128 MB od nich, a sam wiesz ile to jest kasy (ja co
prawda płaciłem po 330 PLN, ale kość jest kość i liczy się to, że nie mam
256 MB tylko 128 MB).

Może lepiej pisz na priva, żeby nie zawracać gitary grupowiczom.

Pozdrawiam,

Piotr "Lodek" Hosowicz
Zajrzyj na moją stronę z freewarem:
http://www.mcsoft.stopklatka.pl