Odp: Modem PCIMCIA i Voice

Autor: Paweł Chałczyński (aligator_at_promail.pl)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 01:52:10 MET DST

Użytkownik Nazir <nazir_at_parasoft.com.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:37EA15EC.BE277999_at_parasoft.com.pl...
> [...]
> >
> Tak tak, ale sa z ta karta muzyczna polaczone okablowaniem....

A ja mam u siebie w komputerze stacjonarnym juz starszy modem Zoom 33.6, (do
ktorego podlacza sie mikrofon i glosnik) i wsadzony jest tylko w zlacze ISA,
nie jest polaczony w zaden inny sposob z karta muzyczna. W programie Bitware
moge sobie wybrac czy nagrywac mam z mikrofonu podlaczonego do karty
muzycznej czy modemu, albo czy chce slyszec dzwiek w glosniczku modemowym
czy na wyjsciu karty muzycznej.

--
Pawel Chalczynski - aligator_at_promail.pl - ICQ 4289653