Problem z G200

Autor: CHODZIN (chodzin_at_polbox.pl)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 20:10:07 MET DST

Zainstalowalem sobie Matroxa Millenium G200 i przy rozdzielczosci 1024x768
24bpp mam przy ustawieniu small fonts wielkosc czcionek jest standardowa
(taka jak na poprzedniej karcie I740 - schemat Standard Windows) natomiast
pasek zadan, paski tytulowe okien, paski przewijania okien sa jakies wezsze
i mniejsze a ikony na pasku zadan a takze "minimalizuj", "maksymalizuj" sa
jakies malutkie, brzydkie i ledwie widoczne. Natomiast przy ustawieniu large
fonts (125%) paski zadan i ikonki na nich sa normalne (przynajmniej dla
mnie - takie jak na poprzedniej karcie przy tej samej rozdzielczosci) -
natomiast tekst jest wielki (jak przy schemacie Standardowy Windows - duze)
i ikony na pulpicie i w oknach ustawiaja sobie jakies wielkie odstepy miedzy
soba. Ustawienia % wielkosci fonts (np 110%) nie skutkuja do do 125% sa
karlowate paski zadan i ikony na nich.
Jak to zrobic by miec normalne wielkosci paska zadan, ikonek na nim, paskow
tytulowych przy malych wielkosciach fontow i przede wszystkim - male odstepy
pomiedzy ikonami na pulpicie i w oknach - moze to kwestia driverow - mam te
orginalne z plytki
plizzz help
pozdrowienia
CHODZIN