Re: Sound Blaster Live! + CD-ROM + CD-R

Autor: b_at_nit@
Data: Sun 26 Sep 1999 - 17:22:24 MET DST

Nie widze zadnego problemu :
Podlacz standartowy przewod audio ( trzy przewody ) do wejscia CD IN na
SBlive i wyjscia analog w napedzie Cdrom
 Drugi ( ja go zrobilem odcinajac jedna zyle z drugiego posiadanego przewodu
standartowego ) podlacz do wyjscia audio digital w nagrywarce i wejscia CD
SPDIF na SBlive
Dziala tez odwrotnie ..tzn przewod standart do nagrywarki a "kombinowany
digital " do Cdromu
Nagrywarka HP200i ; Asus 34x : Sblive Oem ; DVD Creative ( ktore tez przed
chwila probowalem i tez to dziala :)

pozdrawiam

b_at_nit@

== Leszek == schrieb in Nachricht ...
>Witam,
>czy ktorys z Grupowiczow ma moze podlaczone do karty muzycznej rownoczesnie
>CD-ka oraz wypalarke?
>W SB Live! sa gniazdka CD-in (na ktorym jest CD-ek) oraz AUX i TAD.
Niestety