Re: _ Napęd DVD-ROM - jaki kupić !

Autor: Michał Żurawski (zurek_at_polbox.com)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 15:55:52 MET DST

mam samsunga 604 i jestem z niego zadowolony w 150%
nie wydaje z siebie zadnych odglosow jak to bywa w przypadku cdkow
pracujacych z duza
szybkoscia w ostatnim chipie zostal zamieszczony test urzadzen i w. sprzet
uplasowal sie
w scislej czolowce jego nastepca model 606 rozni sie od niego nico wyzsza
cena i wydajnosia
model 606 32x/6x, 604 32x/5x wydaje mi sie ze sa to osiagi ktore wystarcza
jeszcze przze przynajmniej rok
jak na razie nie m chyba szybszego sprzetu tej klasy a i cena wydaje sie byc
atrakcyjna
pozdrawiam
zurawina_at_poczta.onet.pl