Re: "Pykajacy" Caviar

Autor: Michał Żurawski (zurek_at_polbox.com)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 15:55:51 MET DST

moj caviar 6,4 giga rowniez wydaje z siebie rozne dzwieki lecz dziala juz od
roku i nic sie nie dzieje
w serwisie powiedzieli mi ze te dyski juz tak maja podlaczyli jeszcze dwa
inne i one rowniez sie tak zachowywaly
to tyle na temat caviarow ktorego na szczescie udalo mi sie wymienic na
segeta
osobiscie bym ich nikomu nie polecil zreszta podobna opinie wyarzaja moi
znajomi
pozdrawiam

Andrzej Skowronek napisał(a) w wiadomości:
<37E78D5B.826D012E_at_itam.zabrze.pl>...
>Moja 850 tez tak stukala i niedlugo po tym sie spieprzyla.

Brzmi