Re: WIN 95 i INTERNET !?!?!?!?!

Autor: Zbigniew Cofala (cofala_at_bdm.com.pl)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 12:13:44 MET DST

"-=> ToM-ToWeR <=-" wrote:

> Zaraz po wybraniu numeru i weryfikacji hasla i nazwy uzytkownika rozlancza
> sie i wyskakuje:
> W programie Dial-Up Networking niepowiodło się uzgodnienie protokołów
> sieciowych, które zostały podane w ustawieniach typu serwera.
> W Panelu sterowania sprawdź konfigurację sieci a następnie spóbuj ponowić
> połączenie.
> Czy nie mozna juz odpalic internetu na Win 95, musi byc tylko 98 ?
> Za odpowiedz z gory dziekuje! (odp prosze rowniez na priva)

Mój komputer -> DialUP Networking -> prawym klawiszem myszy kliknij
ikonkę "Internet" (czy jak tam u Ciebie się nazywa) -> właściwości.

Jako typ serwera Dial-Up powinien być "PPP: Internet, Windows NT Serwer,
Windows 98"
A niżej zaznaczone tylko dwa okienka:
Włączaj kompresowanie oprogramowania i w dozwolonych protokołach
sieciowych TCP/IP.

Jeśli masz tak a komputer dalej się nie łączy to:
Panel sterowania -> sieć, i zobacz czy masz zainstalowany protokół
TCP/IP i czy jest powiązany z kartą Dial-UP.

--
                              -< all the best >-
cofala_at_bdm.com.pl