takie rozne pytanka

Autor: Piotrek (yehovy1_at_polbox.com)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 16:14:00 MET DST

Witam
Mam takie pytanka

 system na dwa celerki 500
 jaki jest realny przyrost mocy w stosunku do pojedynczego ???
warto inwestowac w cos takiego pod NT-ka lub W2000
jako stacja robocza ?

Monitor do 2 tys. conajmniej 17 a lepiej 19 , jaki???
wiadomo , nie zadużo kasy ale dosc fajny

musze zmienic skrzynke , ale mam plyte jeszcze AT
natomiast za 3-4 miesiace i tak musze kupicnowa plyte i procka
czyli do skrzynk musza pasowac oba typy plyty sa takie rzeczy ?

Jaka karta TV bedzie pracowac pod linuxem ?
a takze z softem dekodujacym np CANAL +

czy m,oglby mi ktos podqac yustawienia zworek na dyskach caviar 2,1GB

Wielkie dzieki
Pete