Jaką kartę muzyczną wybrać ?

Autor: Maciek Oksienciuk (angel_at_qdnet.pl)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 14:20:10 MET DST

Mam małe pytanie. Teraz mam w kompie SB AWE 32. Jest ona całkiem
niezła, ale chciałbym sobie kupić coś lepszego. Mam pytanie jakie sa
obecnie dobre karty muzyczne na rynku tak do 400 zł. Chodzi mi głównie
o dobrą jakość w grach komputerowych i audio.

Acha i jeszcze jedno, obecnie mam CD Roma Creative CDRW 4224E.
Sprawuje się nieźle ale w kwestii słuchania płyt na kompie jest do
dupy, cały czas podczas słuchania płyt coś piszczy ( wcześniej z cd
romem LG tego nie było ) ma też kilkusekundowe nieprzyjemne przerwy
podczas przechodzenia między utworami na płycie. Da się to jakoś
naprawić ? Wina stoi po stronie CD Roma, bo głośniki są ok.

--
 Maciek Oksieńciuk - nGL - angel_at_qdnet.pl - http://angel.qdnet.pl/