Re: ** Mam drukarke HP 690c **

Autor: Michal Glebowski (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 22:43:33 MET DST

no to xtra! ja tez, mialem.

Wojtas napisał(a) w wiadomości: <37e94421_at_news.vogel.pl>...
>Jeśli ktoś zna jakieś sztuczki, kruczki i takie tam bajery związane z tą
>drukarką proszę o odpowiedź.

podobno lepiej (o wiele) dziala, jak ja podlaczysz do zasilania
(taki czarny kabel), ale nie wiem bo nie sprawdzalem

>Prosze też o sposoby na uzyskanie jak najlepszego wydruku np. obrazków.

uzywac oryginalnego tuszu kolorowego HP (ok. 150 zl), jakosc BEST,
papier do drukowania zdjec (specjalny, powlekany), pewnie najlepiej
tez wychodzi na HP Glossy (poczytaj instrukcje)