Odp: Nagrywanie CD >650

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 07:32:14 MET DST

Użytkownik Artur Chuchro <achuchro_at_pgnig.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7sfh9u$6a7$1_at_main.toi.tarnow.pl...
> Witam wszystkich grupowiczow !
Witam szanownego pana. ;-)

> Od pewnego czasu mozna kupic plyty wieksze niz 650 MB.
Od... dwóch lat?
> Czym toto nagrywac ?
Programem, który obsługuje taką opcje.
> Mam zewnetrzna nagrywarke HP CD-Writer 7200 podlaczana
> przez LPT i do niej Adaptec Easy CD Creator, i ten program
> nie moze takich plyt palic.
To prawda, nalezy uzyc innego.
> Czy do palenia duzych plyt jest
> potrzebna jakas specjalna nagrywarka (inaczej czy kazda
> nagrywarka jest w stanie taka plyte spalic z odpowiednim
> oprogramowaniem, czy tylko niektore ?).
Spalić nie potrafi ani jedna bez wzgledu na program. :-)
Niektóre nagrywarki nie obsługują overburn'ingu ale to raczej zadkosc. Twoja
na 100% taką opcje posiada.

> Jezeli to sprawa programu to gdzie mozna taki program zassac ?

Wersja Nero 4.0.5.6 (3MB)
http://195.116.2.4/~cdrsoft/cdcopy.htm
Wraz z serialem.
Pamietaj jednak ze takie płyty jak 800 i 700MB są gożej czytane przez
CD-ROMy (niektóre w ogóle) i łatwiej je zarysować tak aby nic nie dało sie z
nich odczytać. Dodatkowe miejsce jest pozyskane kosztem korekcji bełędów.

--
Pozdrawiam.