Re: Jak sciagnac *.ram'a

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 07:24:55 MET DST

Cześć,

KML <konrad.lewandowski_at_iris.pl> wrote in article
<BeRG3.28104$n4.457449_at_news.tpnet.pl>...
> No wlasnie??? Jak go otwieram to uruchamia mi sie RealPlayer G2 i odtwarza
> pliczek, ale nie ma opcji save. Tak samo nie znalazlem zadnej kopii w
> katalogach Temp i Temporary Internet Files.

Bo ten format to tzw. streaming media, czyli program jest odtwarzany na
bieżąco. Nie ma żadnych tymczasowych plików. Ktoś kiedyś mówił, że
RealPlayer Plus (za darmo z Astalavisty :-)) potrafi zapisać ściągnięty
program do pliku, ale nie wiem.

Jedyne, co się ściąga jako plik, to mały pliczek skryptowy uruchamiający
Playera i mówiący mu, z czym i jakim protokołem się połączyć. To, na co
klikasz, to właśnie jest najczęściej odsyłacz do takiego pliczku - w nim
muzyki nie ma.

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_globe.net.nz)