Re: Jaka nagrywarka CD-RW ?

Autor: Marcin Spychala (birdy_at_quake.org.pl)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 05:51:50 MET DST

>Nie znam, nie będę się wypowiadał. Podaj prędkości to może dojdziemy
>do tego na czyjej optyce jest zbudowany.

Nie jest napisane ... ale podejrzewam, ze bedzie 4/4/16. Jest drozsza o 1 zl
od nagrywarki Philips 4/4/16 PCA460RW.

>4416 cieszy się średnią opinią -- z jednej strony jest to dość dobra
>nagrywarka, z drugiej zwroty w okresie gwarancyjnym są dość spore i
>nigdy nie wiadomo, czy nagrywarka nie padnie miesiąc po gwarancji.

Zawsze to troche lepiej niz gdyby miala pasc po okresie gwarancyjnym :)
Swoja droga mam pytanie: czy jest wogole jakas dobra nagrywarka ?
czy tylko sa troche lepsze i gorsze ?

Pozdrawiam
            Birdy
e-mail: birdy_at_quake.org.pl