Re: Glosna praca komputera

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 19:39:00 MET DST

> Kupilem wlasnie nowy sprzet i ma on w srodku trzy wentylatorki ( na
> procku, na karcie, i ten najwiekszy )
> Nie wiem czy to wlasnie z tego powodu sprzet pracuje dosyc glosno. Czy
> istnieje jakis skuteczny sposob,
> aby zniwelowac ten irytujacy efekt do minimum.

Mozesz spróbowac naoliwic wszystkie wentylatory.
To moze troche zmniejszyc chalas ale cudów nie wymyslisz
bo wentylator nawet naoliwoiny bedzie szumial.

ps.
Ja mam w kompie 3 wentylatorzy na procesorze, 1na karcie graficznej
i 1 w zasilaczu. Za jakis czas zamontuje jeszcze jeden duzy wiatraczek
na przodzie obudowy. Wtedy bedzie w sumie 6 wiatraczków w blaszaku :-)

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\