Jak utworzyc plik startujacy dla CD?

Autor: Jakub (kubusiek_at_free.com.pl)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 15:24:30 MET DST

Chcialbym nagrac plyte, ktora po wlozeniu sama startuje. Wiem jak ma
wygladac plik "autorun.inf". Mam jednak problem z czym innym. Plyta ma
automatycznie otwierac plik "index.htm", a jesli brak jest w systemie
przegladarki ma ja zainstalowac (oczywiscie instalacyjna wersja np. IE 4 PL
jest takze na plycie). Prosilbym o zrodlo pliku, ktory by taka czynnosc
wykonal (np. "start.exe"), lub o informacje jak taki plik zrobic badz gdzie
znalezc informacje o tworzeniu takich programikow.
Za pomoc z gory dziekuje
Odpowiedz prosze przeslac na priv'a
Kuba
kubusiek_at_free.com.pl