Re: CD-ROM zczytujacy sciezke audio

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 15:02:36 MET DST

>Witam.
>Czy mozecie mi doradzic jakies cd-rom'y zczytujace
>sciezki audio z plyt muzycznych ? Pytalem w serwisach
>ale albo dostawalem odpowiedz 'przeciez wszystkie' albo
>'nie testowalismy pod tym wzgledem' ...
>Interesuja mnie cd-rom'y aktualnie dostepne

Ściezki audio możesz zczytać na każdym CD-ROM-ie tylko, że jedne
zczytują lepiej inne gorzej, szybciej lub wolniej. Uruchamiasz
odpowiedni program np. Windac-a (polecam) i wybierasz, które kawałki
chcesz ściągnąć i wszystko OK.
Osobiście miałem dużo do czynienia z CD-ROM-ami LG 32x oraz 40x.
Bardzo ładnie ściągały kawałki audio, a także odczytywały wszystkie
płyty które przeszły przez moje ręce.