Re: Juz 100.000 osob w Polsce rozwiazuje puzzle Eternity, aby zarobic 1 milion funtow ?

Autor: Bartosz Zur (CMT_at_rubikon.net.pl)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 12:22:10 MET DST

> Zrodla zobaczysz jak sobie sam napiszesz.
> A algorytmu jak nie potrafisz napisac to i do wspolpracy sie nie
> nadajesz.
> Napisalem jak dziala moj algorytm ukladania Eternity.
>
> Jestes lepszy to napisz sam i testuj u siebie, albo pusc na liste po
> skompilowaniu.

Expert dlugo cie znosilem ale juz qrfa nie moge zdzierzyc !!!!!!!
Ale jednoczesnie mam zaszczyt oznajmic Ci ze jestes PIERSZYM
osobnikiem na usenecie ktory zaliczyl u mnie slawetne *plonk* !!

bez pozdroofek

Zur Bartosz "Zurek DEPECH"
CMT_at_rubikon.net.pl tel. +48 602 698 503
Czlonek klubu NOKIA http://www.klubnokia.ats.pl