Odp: Dlaczego CD-ROM nie czyta płyt?

Autor: Hans1 (hans1_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 07:47:30 MET DST

Właśnie wymieniłem w serwisie swojego Pioneera 36x na Asusa 40x. Strasznie
hałasuje ale czyta jak burza nawet te płytki których Pioneer nie chciał
ruszyć. Także płytkę ENTERA. Nie wiem co otym myśleć. To chyba problem
fabrycznej regulacji konkretnych egzemplarzy CD-ROMów.

Użytkownik Hans1 <hans1_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:_0bF3.10947$n4.171881_at_news.tpnet.pl...
> Czekam na opinie w sprawie kłopotów z odczytywaniem płyt przez CD-ROM.
Nie