Re: Odp: jaki modem 56K do 200zł - moze pentagram??

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 00:08:59 MET DST

Dnia Fri, 10 Sep 1999 21:54:31 GMT, Maciej Machacz napisał(a):

>Dlaczego ? A czymze to tak sie rozni modem wewnetrzny od zewnetrznego ze nie
>bedzie pracowal z linuxem ?
>Jesli to nie jest winmodem i pracuje na jakims sensownym chipie (Rockwell,
>Texas) to nie bedzie problemow (raczej).

Zewnętrzny to:

- dodatkowe pudełko
- dodatkowy zasilacz i kabel
- zajęty jeden port serial
- może spaść z komputera i się zepsuć :)

+ ma ładne (i)diodki, które pokazują co się dzieje
+ można go w trybie natychmiastowym wyłączyć
+ jak piorun walnie w linię telefoniczną to w komputerze nie wybucha pożar :)

Ja wybrałem wewnętrzny - wystarczy mi ta plątanina kabli co teraz :)

Pozdrówka,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |