Odp: Problem z HDD (Caviar 22100)

Autor: Alluminas (allumin_at_polbox.com)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 23:35:55 MET DST

Witam !!!
Czasem mialem takie problemy ale wynikalo to z podlaczenia HD.U mnie
wynikalo to z tego, ze hdd byl na podlaczany do przewodu po cd - jesli cd
zostal zaindstalowany jako master lub slave - a HD tak samo
to moga zdazyc sie problemy z wykrywaniem HD przez
BIOS gdyz wykrywa on CD i na tym poprzestaje - radze sprawdzic przewody i
ustawienie zworki na HD.

Użytkownik Krzysztof Wierzbicki <wierzba_at_zsmeie.torun.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:37ea75c9.921456_at_news.tpnet.pl...