STB Velocity 128

Autor: SANDWORM (robs_at_polbox.com)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 22:57:04 MET DST

Czesc wszystkim!!!!

Kupilem tanio karte STB Velocity 128(TV out,AGP) i...zaczely sie
schody...
Winda 95 wcale jej nie widziala a proba zainstalowania jakichkolwiek
sterownikow (elsa,nvidia itp )spowodowala ze komputer fajnie sam sie
restartowal przy ladowaniu windy.Z wielka taka niesmialoscia..
..(a raczej niechecia siegnolem po winde 98) . O dziwo karta zostala
"zauwazona" i "poprawnie zainstalowana" przez winde....ale proba
uruchomienia Quake II or innej gierki konczyla sie ladnym powieszeniem
systemu i obrazkiem a'la Piccaso na monitorze...

Prosze wiec o pomoc bo nie moge sobie pograc w sieci....
(w drugim kompie mam Rive 128 WinMaxa (+vodoo II) i nie mam z nia
zadnych problemow pod win95)
Z GORY DZIEKUJE !!!!
SANDWORM

sandworm_at_mat.uni.torun.pl