Mam kłopoty z TNT2 ELSA ERAZOR III

Autor: KurunirŽ (kurunir_at_silesianet.pl)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 21:04:03 MET DST

Mam następujący kłopot z moja kartą ELSA ERAZOR III TNT2 .
Przy uruchamianiu wysokich rozdzielczości karta chodzi bez problemu ,
ale jak uruchamiam ja w rozdzielczości 640*480 to pokazuje mi się
komunikat " OUT OF SCAN RANGE " .
Bezposrenio w windows mogę sobie z tym poradzić jeżeli ustawię
odświeżanie na 60hz . Przy wiekszych częstotliwościach w tej
rozdzielczości napis sie pojawia. Mam monitor SONY Trinitron Multiscan
200ES .
Problem pojawia sie jak uruchamiam gry np. Need For Speed III i wtedy
kochany komunikat pojawia się ponownie .
Prosiłbym o jakieś delikatne wsparcie :)
Kurunir