Re: Hitachi DVD 4x a 6x

Autor: Sulaco (sulaco_at_polbox.com)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 15:06:48 MET DST

Wojtek Frabinski wrote:

> Myślę o zakupie czytnika DVD Hitachi.
> Czy warto kupić model BX (6xDVD) czy może ten starszy?
> Czy różnią się one czymś poza szybkością?
> Jakie znaczenie ma prędkość DVD? Przecież do filmów wystarczy już 1x,
> a 4x wystarczą do szybkiego przewijania na podglądzie. A może się
> mylę?
> Czy jest w takim razie sens wydawania kasy na szybsze czytniki?
> --
> Wojtek Frabinski
> wojtekfr_at_alpha.net.pl
> My Meat Loaf site http://www.meatloaf.px.pl
>
> --
> [...]

mam VX -4x i jestem z niego zadowolony - jako CD-Rom i DVD-Rom sprawuje sie
idealnie
co do szybkosci: filmy odtwarzane sa z predkoscia 1x a szybsze dvd maja
szybszy czas dostepu,
czyli szybsza mozliwosc wyszukiwania, bardziej plynne przewijanie, tak wiec
zgadzam sie z przedmowca,
ze jesli pojawia sie gry i programy na dvd to szybkosc czytnika bedzie miala
znaczenie
ale na dzien dzisiejszy jest to marginalne :-D
jeszcze jedno ale tego akurat nie jestem pewien: szybsze czytniki maja
prawdopodobnie
mniejszy problem z plytkami dwówarstwowym, chodzi tu o zmiane kata lasera,
jesli ktos moze
to potwierdzic lub zdementowac bede wdzieczny.

pozdrawiam

mAREK//Sulaco//