Re: Plik TIF

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 14:08:42 MET DST

Cześć,

Palver <palver_at_polbox.com> wrote in article <37e96d04_at_news.vogel.pl>...
> Witam wszystkich grupowiczow!
> Od dluzszego czasu, z zapartym tchem:)), pozwalam sobie sledzic dyskusje
na
> p.c.p i w zwiazku z tym pozwole sobie zadac male pytanko: jako zupelny
lamer
> w dziedzinie plikow graf. nie mam kompletnego pojecia czym odczytac plik z
> rozszerzeniem TIF, a takze gdzie mozna znalezc odpowiedni program (w
necie).

Wang Imaging (jeżeli instalowałeś MS FAX to zapewne też się zainstalował).
Czarno-białe TIFFy czytają też wszystkie (może prawie wszystkie, nie wiem)
programy do OCR. Quick View Plus czyta również (nie wiem, jak jest z
windzianym quickviewerem, bo już dawno nie używałem). Poza tym nie będę
powtarzał tego, co już koledzy doradzili.

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_globe.net.nz)