Re: SB Live Value 1024

Autor: KaZ (kac_13_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 13:59:38 MET DST

>A zwylky live juz nie jest cool?
>Ja mam zwyklego i tak: mam 512 kanalow, a i tak pewnie 1/4 nie
>wykorzystuje (oczywiscie hardwarowo jest tylko pewnie 64 a reszta
>softwarowo, mysle ze w live 1024 jest taka sama ilosc hardwarowo tylko
>soft dolozyli wiecej). Nowsze oprogramowanie czyli co liveware 2.1? To
>jest w i-necie wiec mozna sobie zgrac.
>Co do zlacza spdif to sie nie wypowiadam.
>Jesli mam racje to nie widze sensu przesiadac sie ze zwyklego live na
>1024. Jak sie myle to niech ktos wypisze jakie moga byc
> [...]
KaZ
Oczywiscie ze Live! i Live! 1024 to prawie to samo i nie ma sensu
na przesiadki.
Sorry ze wczesniej napisalem
bo wyjscie cyfrowe to juz ma
Gniazdo Digital Out -
Do podlaczenia zewnetrznego urzadzenia cyfrowego np.
z nagrywarki DAT lub MT poprzez modul
Digital Output Module (dostepny osobno)
lub cyfrowych glosników FourPointSurround
A zdaje sie ze goly Live! owego nie posiada
ale moze sie myle?
PS Wszystkie Live sa cool i nikogo nie mam zamiaru obrazic
pozdrawiam

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.gliwice.pl/archive/pl-comp-pecet/