Re: TEKST - atramentem czy laserem?

Autor: Pawel (polm_at_kki.net.pl)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 10:56:26 MET DST

Floder napisał(a) w wiadomości: ...
>odpalilem sobie programik topten z chipa i coz widze:
>2 drukarki za ok 1100zl:
>atramanetowa dostala za "droby tekst" 4punkty a laserowa 16punktow
>
>Czy zeczywiscie jest taka roznica? Przeciez rozdzielczosci obu sa takie
same

Nie wiem czy az taka ale na pewno laser ma znacznie lepsza jakosc tekstu
(brak postrzepionych linii w powiekszeniu itd) co jest szczegolnie widoczne
na zwyklym papierze. Ze swojego doswiadczenia moge powiedziec (mialem 3
drukarki atramentowe) ze atramenty nie nadaja sie do duzej ilosci wydrukow
tekstowych - sa wolne, miernej jakosci na zwyklym papierze, i szybko traca
jakosc wydrukow - zabrudzenia glowicy itd. Teraz mam laser i od 1.5 roku
najmniejszych problemow - szybki i tani w eksploatacji - niestety brak
koloru.