Re: You've got mail !

Autor: Tomasz Sopylo (airwolf_at_astercity.net)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 08:40:46 MET DST

> Co, przeszkadza ci 9kB ? Wiem, jestes Wielki
> H4x0r i Ty takich oraz podobnych rzeczy nigdy nie robisz,
> wiec nie powinienem byl stawiac tak bezmyslnego kroku
> jak proba podpadniecia Ci. Wiecej nie bede.

To masz szcz=EA=B6cie.
Po prostu pewne przyj=EAte zasady obowi=B1zuj=B1 - np.
list=F3w / post=F3w nie pisze si=EA w html'u,
a na grupy dyskusyjne nie-binaries nie wysy=B3a si=EA binari=F3w!

> To idz do siedziby America OnLine Corp. z pretensjami
> i nabij po mordach tym
(...)

Nie ich wina, =BFe nagrali co=B6 tak beznadziejnego...
Po prostu tego dalej nie rozprowadzaj - przynajmniej nie w ten
spos=F3b! (a nie mo=BFna by=B3o wrzuci=E6 na jaki=B6 serwer i poda=E6 lin=
ka?)

--
Tomasz "Airwolf" Sopy=B3o
 airwolf_at_astercity.net