Odp: Kupie monitor

Autor: Adam (xvampire_at_polbox.com)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 20:17:24 MET DST

Użytkownik Jarosław Kamper <jarekkam_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Użytkownik Adam <xvampire_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:37e4a619_at_news.vogel.pl...
>
> [...]
>
> ...Philips 105MB - jeden mial dobry kontrast i konwergencje, ale cos w nim
> piszczalo, dwa inne egzemplarze juz nie piszczaly, ale obraz mialy
nieostry
> i malo kontrastowy...
>
> [...]
>
> Jako posiadasz stopiątki (15") brillance muszę stwierdzić, że wrażenia
> dotyczącego tego monitora mogą być mylne!!!
[...]
> Pytanie do przedmówcy: Czy ww. monitory były podpięte pod tą samą kartę
> grafiki??? i podzielających jego pogląd: czy różne egzemplarze tego samego
> modelu monitora, można porównywać na różnych kartach graficznych???

Witam

Oczywiscie, ze ogladalem te wszystkie monitory na tej samej karcie
graficznej, bo jezdzilem ze swoim komputerem. Mam karte graficzna Elsa
Victory Erasor.

Tak na marginesie to nigdzie nie napisalem, ze porownywalem na roznych
kartach graficznych, wiec nie rozumiem tego zarzutu.

Pozdrawiam

Adam