Hardware

Autor: Alluminas (allumin_at_polbox.com)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 05:17:12 MET DST

Witam !!!
Na wstepie chce pozdrowic wszystkich grupowiczow i poprosic o odpowiedz na
zadabe przeze mnie pytanie w miare mozliwosci.
Szukam strony WWW, na ktorej znalazlbym opisy dotyczace
wszelkiego rodzaju sprzetu.Chodzi mi o plyty glowne,
pamieci itp. - zaznaczam ze chodzi mi o dane techniczne i roznice pomiedzy
danymi modelami, ale takze roznice wynikajace z odmiennej architektury,
jednym slowem wszystko co moze byc pomocne w zapoznaniu sie z zasadami
budowy i dzialania, a takze z rzeczami ktore moga byc pomocne w serwisowaniu
tego sprzetu.

Z gory dziekuje - Alluminas allumin_at_polbox.com