Re: Yamaha OPL Win98 zawiesza przy starcie.

Autor: Michał Łobodziński (lobo_at_w.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 23:51:24 MET DST

Wogole jakies cyrki sa z ta karta muzyczna. Moja qmpela ma tez taka karte i
gdy probuje odczytac jakis plik dzwiekowy rozny od 44khz to ma
znieksztalcona czestotliwosc odtwarzania (tzn. za szybko, lub za wolno, juz
dokladnie nie pamietam)

Użytkownik Grzesiek <grzehoo_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:n8bG3.20998$n4.340286_at_news.tpnet.pl...
> Windows zawiesza sie przy stracie gdy karta znajduje sie w komputerze.
> System byl instalowany bez karty. Po wrzuceniu jej do maszyny rozpoznal ja
> prawidlowo i zainstalowal. Ale przy ponownym urochomieniu juz wisial.
Karte