Re: Nagrywarki Memorex - czy warto kupic?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 20:39:34 MET DST

Tue, 21 Sep 1999 22:13:11 +0200, "Boss" <michal_at_mikrus.pw.edu.pl>
piszesz:

>Czy ktos z grupowiczow mial moze przyjemnosc (lub nieprzyjemnosc) uzytkowac
>nagrywarki Memorex'u?
>Przymierzam sie wlasnie do kupna takiej nagrywarki (4x2x24 lub 4x4x24 -
>dokladnej nazwy nie pamietam)
>i byl bym wdzieczy za wszelkie uwagi dotyczace eksploatacji nagrywarek tej
>firmy.

Memorex nie produkuje nagrywarek ale bierze sprzet OEM od roznych
producentow, wstawia do firmware swoja nazwe i sprzedaje jako wlasny
produkt.

W rezultacie nie mozna polecac Memorexa jako marki, mozna jedynie
mowic o poszczegolnych modelach. Powinienes poszukac informacji o
danym typie w Internecie. Z tego co mi sie obilo o uszy, to 622 to
moze byc Wearnes (lub podobnie), 1622 to jest Yamaha, 4420 to jest
Ricoh.

Sam kupilem wlasnie Memorexa 4420 IDE. Dla wlasnej satysfakcji
nagralem mu firmware od Ricoh i teraz zglasza sie jako MP7040A.
Jak na razie (ponad 20 plyt) dziala bez zarzutu, sprawdzilem tez, ze
nagrywa CD-RW 4x.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski