Re: Nowe monitory

Autor: Tomasz Turczynski (toturcz_at_free.com.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 18:11:29 MET DST

Chodzi mi o poprawe jasnosci monitora po 3-4 tygodniach eksploatacji.
Dodatkowy dylemat: czy kabel zasilajacy (220v) moze miec tu jakis wplyw?
W poprzednim monitorze, ktory oddalem do sklepu z powodu zlej geomotrii,
po zmianie zasilania z ATX (oryginalny kabel LG) na AT nastapilo
pogorszenie obrazu. Czym to wytlumaczyc?