Odp: kabel tv do tunera-ile m max?

Autor: Piotr Tomaszewski (ptoma_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 11:55:01 MET DST

Aver to obecnie chyba najlepszy tuner, przynajmniej najbardziej
rozpowszechniony. A taki warto miec - ja sam szarpnalem sie na Avera w
czasie kiedy Lifeview Flyvideo krolowal i chociaz byl gorszy to ludziska
pislali do niego mase ciekawych rogramow (np. do obslugi jego pilotem
roznych aplikacji windowsowych). Teraz ceny sa porownywalne i ludzie kupuja
Avery. Polecam. Zajrzyj zreszta na www.tvmania.pl gdzie sa testy sprzetu.
Co do sygnalu - ja mam taki kabel z anteny - nie wiem czy to jakas analogia
ale mam obraz zyleta.
Piotr

Użytkownik Adam <adambcd_at_friko2.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:37E697E7.AA57C105_at_friko2.onet.pl...