Re: Komputer a skoki napiecia (filtr?)

Autor: Grzegorz Jedrasik (gjedrasik_at_awrsp.gov.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 11:34:34 MET DST

> Jesli nie pomaga normalna listwa filtrujaca typu Acar, to tylko UPS ale
> dzialajacy on-line (zaden APC tak nie dziala). Krotko mowiac przetwornica
> musi caly czas dzialac. Nie wiem tylko czy ktos robi takie UPSy o malej
> mocy.

Znalazlem cos takiego w sieci:

Stabilizator napiecia APC Line-R 600VA

"Stabilizacja wejsciowa w zakresie 182 do 287 V.
Zakres napiecia na wyjsciu 219-242V. "

"Samodzielny stabilizator napięcia przeznaczony dla
automatycznej
regulacji napięcia wejściowego oraz eliminowania chwilowych
zjawisk w sieci. Nie zapewnia bezprzerwowego zasilania,
nadaje się więc znakomicie do ochrony działania urzadzeń
takich jak faksy, modemy.
Zalety:
pełna ochrona przed przepięciami i innymi niekorzystnymi
   zjawiskami w sieciach energetycznych
AVR - automatyczna płynna obustronna regulacja napięcia
   wyjściowego "

Cena ok. 470 zl brutto.

Co o tym myslicie?

--