Re: Skladanie kompa ciag dalszy...

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 07:44:31 MET DST

Użytkownik PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7s8s4t$m55$2_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Zreszta
>
> Może to potwierdzić jakiś inny użytkownik Asusa czy Abita bo mi się
> coś nie chce w to wierzyć ?

Mozna trąbić i trąbić, a niektórzy swoje...

CELERONY MAJĄ ZABLOKOWANY MNOŻNIK !!!!!!

I żadna płyta tego nie zmieni. Częstotliwość pracy celka można regulować
WYŁĄCZNIE poprzez FSB.

Przypadek, który opisał AndrzejK wygląda tak:
Jako że dla Cel400 mnożnik = 6 to
- przy ustawieniu 4x100MHz = cel pracuje {teoretycznie} z cz. 600MHz {a nie
nadal 400!!!}
- 6x66MHz = ustawienie standardowe, 400

To, co napisał Andrzej, to bzdura lub tylko pobożne życzenie, bo gdybyż to
można było Celkom zmieniać mnożnik, to WSZYSTKIE już dziś chodziłyby na
FSB=133MHz - a poszłyby z pewnością i szkoda, że Intel nie podarował nam tej
odrobiny luksusu... :(

Pozdrówka
Grzegorz