Re: POMOCY - HDD SEAGATE - ST31276A

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 13:10:22 MET DST

Miroo P., (remove ".gov") napisał(a) w wiadomości: ...
>Niejaki Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com) twierdzi:
>
>Bzdury wacpan piszesz! Nie wszystkie stare seagate'y
>tylko modele wymienione na stronach Seagate'a.
>W/W model posiadam i dziala on jak najbardziej z nowymi
>plytami.

Co mi waćpan imputujesz?

1. Jak myślisz, czy sprawdzali np. ST1144A (130MB) albo ST-157A (44 MB)?
A ja sprawdziłem i do śmieci wyrzuciłem :-(
2. Ciesz się, że masz poprawiony model.
3. Nie obcinaj cytatów stosownie do swoich potrzeb, to nie wieczorowy
uniwersytet marksizmu-leninizmu. Oto co wyciąłeś, a co masz u siebie:

Niezły z Ciebie demagog, prawda?

4.Lepiej dmuchać na zimne, więc jeszcze raz powtórzę ostrzeżenie:

--
Zazwyczaj rzeczy praktyczne są ŁADNE. Rzeczy PIĘKNE bywają niepraktyczne.
   Andrzej Woźniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)