Re: Karta TV FlyVideo RC... czy warto?

Autor: logray (jacco_at_polbox.com)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 23:46:26 MET DST

> Czesc. Chcialbym sie dowiedziec czegos o tej karcie tv. Wiem tylko ze
> kosztuje nizej 300zl nie ma tunera radiowego ani teletekstu.

przede wszystkim trzeba sobie wyjasnic ze kazda karta ma teletext.. to
jest kwestia programowa.. jak w ofercie widzisz ze karta ma teletrext to
najczesiej oznacza to ze jest dolaczony program do teletextu, ktory
przeciez mozna sciagnac chociazby z tvmanii..

a co do karty to polecam flyvideo98 (dekodowanie w porzo) albo pixelview
(ale tu bedziesz musial sie troche pomeczyc..) obydwie ok 350zl..

yrl;