Re: Skąd wziąć numer homologacji modemu ?

Autor: Mariusz Konarski (maniek22_at_polbox.com)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 22:47:48 MET DST

--
Witam !!!
Homologacja to KUPA GÓWNIANEGO KITU!!!
Jak cos sie stalo z moja linia telefoniczna (totalny brak transferu
200bajtow/min), to poszedlem do TP S.A. i probowalem wyjasnic sprawe. Jak
sie okazalo wpieli PCM-ke, a przy moim Zoltrix-ie (FM336iVSP) jest to
bardzo, a bardzo nie polecane rozwiazanie!!!
Stary ZOOM 14.4 chodzil w tych warunkach jak zloto !!!!!
Nie pomogly moje tlumaczenia, ze modem jest homologowany. Pan Dyrektor
Dzialu Techniczego powiedzial, ze widzocznie ktos te homologacje tak wydaje.
KTOS= Minister Lacznosci RP. KUR*^%$*&$)(&%)*%$. Czy nie mozna sie wkurzyc.
Jak TPSA zada homologowanego urzadzenia dla swojej sieci - OK. Ale jak cos
nawala z ich strony - "Przykro nam ......".
TPSA troszke jednak urosla w moich oczach od momentu, kiedy podlaczyli mnie
do centrali cyfrowej. Teraz laczy 99%, transfer ~4kB/s. Po prostu miodzio
:))).
TPSA Rules: Nie wazne co masz - i tak na pewno bedzie zle!!
Pozdrawiam serdecznie !!!
######### MARIUSZ KONARSKI ###########
E-mail: maniek22_at_z.pl             maniek22_at_w.pl
ICQ 37163854                       Pager 0 642 222736